L’ECONOMIA I L’EMPRESAPROFESSIONALS DEL DRET, L’ECONOMIA I L’EMPRESA
banner 1 banner 2 banner 3 banner 4 banner 5
sóc a > notícies actualitat
 
foto noticia

Renovació del carnet d'empleats: Ampliació del termini de presentació

16-02-2017

Per a tots aquells empleats que consteu inscrits en el Registre d’empleats autoritzats del Col·legi, us recordem la necessitat de renovar anualment la inscripció atès el que disposa l’article 33 dels nostres Estatuts i sol·licitar, si cal, l’emissió del carnet d’empleat corresponent a l’anualitat vigent. El termini de renovació per a l’any 2017 s'amplia fins el proper 3 de març. En tot cas, els carnets emesos per a l’any 2016 seran vàlids només fins al 3 de març de 2017.

Per poder renovar la inscripció en el Registre d’empleats, els treballadors autoritzats han de presentar la documentació següent:

1. Sol·licitud formalitzada d’atorgament de la condició d’empleat autoritzat, per tal que el col·legi procedeixi a la inscripció en el Registre d’empleats autoritzats i emissió de carnet d’empleat (adjunta al peu de la notícia).

2. Document acreditatiu de la relació laboral (fotocòpia)

  • Treballador per compte aliè o familiar amb condició d’assalariat: Certificat de vida laboral de l’ocupador (empresa)
  • Familiar sense condició d’assalariat: justificació de la seva inclusió en el Règim especial de treballadors per compte propi o autònoms (RETA)
  • Socis-col·laboradors: justificació de la seva inclusió en el Règim general o en el Règim especial de treballadors per compte propi o autònoms (RETA)

3. Altres documents

  • 1 fotografia en format digital amb el fons de la imatge de color blanc. (només en el cas de sol·licitar l’expedició del carnet acreditatiu del registre)
  • Fotocopia del DNI

4. Document d’autorització de retirada de carnet d’empleats, en cas que es vulgui autoritzar la seva recollida al Col·legi per part d'un tercer (adjunt al peu de la notícia).

Us recordem que la vigència del certificat digital està sotmesa a la renovació anual de la inscripció en el Registre d’empleats dels treballadors autoritzats per a la realització de gestions en oficines públiques i privades. En cas que no es produeixi la renovació de la inscripció, el certificat digital del treballador autoritzat serà suspès el 6 de març de 2017.

Així mateix, us recordem que, d’acord amb el que disposen els Estatuts del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya, és obligatòria l’exhibició del carnet d’empleat davant l’Administració i, especialment, davant els serveis centralitzats del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya.

Per a qualsevol consulta, us podeu adreçar al servei d’Atenció al Col·legiat (tel.: 93 317 06 86, sac@gestors.cat)

Descarregar documentació:

 
 
Cerca el teu Gestor Administratiu
Seu Central

Plaça Urquinaona, 6. 6a planta.
08010 Barcelona
Tel.: 93 317 06 86.

Delegació GIRONA

C/ Santa Eugènia 11, 1r B
17005 Girona.
Tel.: 972 22 37 01

Delegació LLEIDA

C/ Alcalde Areny 6, 1r
25002 Lleida.
Tel.: 973 28 81 37

Patrocinadors
  • Banc Sabadell
  • Egarsat Prevención
Col·laboradors
  • Mutualidad de Gestores Administrativos
  • Ferrer & Ojeda
  • amec
Som membres de
  • ACCID
  • Fundación Empresa & Clima
  • Consejo General de Colegios de Gestores Administrativos de España
  • Intercol·legial
  • Gremi del Motor
Solidaris amb
  • Creu Roja
  • Fundación Once
Protectors de
  • Fundació Romea per a les Arts Escèniques
  • Òmnium Cultural

Recomanacions per a l'us correcte del site, Firefox 7+, Internet Explorer 7+, Chrome, Adobe Reader X.

En aquest web utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, en compliment del Reial Decret Llei 13/2012. Al continuar amb la navegació, entenem que s'accepta la nostra política de cookies.

ACCEPTAR Més informació