Distintius ambientals de la DGT

28-11-2017

Els Gestors Administratius estem autoritzats a imprimir i facilitar duplicats dels distintius ecològics de la DGT, necessaris per poder circular en cas de contaminació a partir del dia 1 de desembre.

Per aquest motiu, el Col·legi comença la seva campanya per informar la ciutadania i facilitar que puguin aconseguir la seva etiqueta a les gestories.

A continuació us detallem les diferents accions que formen part de la campanya:

• Ràdio
    La falca de ràdio es podrà escoltar als principals programes de RAC1 i Catalunya Ràdio. A més, també patrocinem l’espai del trànsit de La Ser

Escoltar falca

• Premsa
    Realitzarem diverses insercions a La Vanguardia, Mundo Deportivo i Sport el dia 1 de desembre, aprofitant l’entrada en vigor de la nova mesura.

• Encartament en premsa
    Encartament del nostre fulletó informatiu a La Vanguardia del dia 1 de desembre.

• Saló Ocasión
    Tindrem presència al Saló Ocasión, on es repartiran fulletons informatius als visitants de la fira.

• Internet
    El banner de la campanya es podrà veure als webs del diari Sport i Mundo Deportivo. Apuntaran directament a una pàgina amb informació sobre els distintius i el nostre cercador. Gràcies a aquesta eina, els visitants  podran localitzar de forma fàcil i ràpida al gestor administratiu que més els interessi i contactar amb ell.

A més, posem a la vostra disposició els materials per reforçar la campanya des de les vostre gestories:

• Teniu disponibles els fulletons i els pòsters sobre aquest tema, que ja podeu recollir de forma gratuïta a la Seu Col·legial, a les delegacions de Lleida i Girona i als Serveis Centralitzats.

• A la Plataforma de Comunicació, a la qual podeu accedir des de la vostra àrea privada, trobareu un emailing amb la imatge de la campanya, preparat perquè pugueu fer vosaltres mateixos enviaments personalitzats als vostres clients habituals.

Descarregar documentació:

C/ Alcalde Areny 6, 1r