Nova acció comunicativa per a autònoms

26-09-2018

Com ja sabeu, a partir del mes d'octubre de 2018 els treballadors autònoms només es podran comunicar amb la Seguretat Social per via electrònica per realitzar tot tipus de tràmits: afiliació, cotització, recaptació, etc.

Per aquest motiu, des del Col·legi posem en marxa una nova acció comunicativa per facilitar que els treballadors autònoms acudeixin als vostres despatxos a gestionar-ho tot de manera ràpida i professional.

Posem a la vostra disposició un seguit d'eines publicitàries que us ajudaran a captar clients i promoure la campanya:

• Fulletons informatius
    Ja teniu disponibles els fulletons informatius per reforçar l'acció comunicativa des dels vostres despatxos. Els fulletons estan pensats per poder afegir-hi una etiqueta o un segell amb les dades de la vostra gestoria, i poder distribuir-los al vostre entorn. Els podreu obtenir de forma totalment gratuïta tant a la Seu Col·legial de Plaça Urquinaona com a les delegacions de Lleida i Girona.

• Emailing personalitzat
    A la plataforma E-mail màrqueting, a la qual podeu accedir des de la vostra àrea privada, trobareu les imatges de la campanya per poder fer vosaltres mateixos enviaments personalitzats als vostres clients habituals.

Tot això ho reforçarem amb la publicació de la campanya al web corporatiu i a les nostres xarxes socials. Comparteix-ho i fem més difusió entre tots!

Descarregar documentació:

C/ Alcalde Areny 6, 1r