Comunicat del COGAC

02-10-2017

El Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya condemna les situacions de violència viscudes l’1 d’octubre a Catalunya

Davant els greus esdeveniments produïts l'1 d'octubre a Catalunya contra persones de totes les edats i condicions que defensaven de forma pacífica el seu dret a votar, el Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya, des del màxim respecte a la pluralitat d’opinions dels seus col·legiats, condemna enèrgicament qualsevol tipus de violència contra la societat civil, així com aquelles accions encaminades a privar a la ciutadania del dret d’expressar-se lliurement.

Aquesta corporació rebutja frontalment les càrregues policials produïdes davant una mobilització pacífica que en cap cas pot reprimir-se mitjançant l’ús de la violència física. Per això, exigeix a tots els poders públics i polítics que depurin les responsabilitats adients davant aquestes actuacions, i que prenguin les mesures pertinents perquè en cap cas torni a succeir.

Des del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya també donem el nostre suport als centenars d’afectats que van resultat ferits ahir per defensar de forma pacífica la seva voluntat democràtica.

Descarregar documentació:

C/ Alcalde Areny 6, 1r