L’ECONOMIA I L’EMPRESAPROFESSIONALS DEL DRET, L’ECONOMIA I L’EMPRESA
banner 1 banner 2 banner 3 banner 4 banner 5
 
Ref 129. >

Base de dades Tirant Assessors

Descripció del servei: Servei jurídic integral que facilita tota la informació i les eines de treball necessàries per als professionals.

 
Ref 150. >

Fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia

Descripció del servei: L'objectiu d'aquest servei és facilitar al professional l'acompliment de les obligacions de disposar dels fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia a disposició de les persones consumidores i usuàries, i exhibir en públic el cartell a ón s'anuncia la disponibilidad dels fulls oficials esmentats.

Més informació: Descarregar

 
Ref 204. >

Monogràfics

Descripció del servei: Els Monogràfics COGAC són documents temàtics que recopilen informació, sobre un mateix tema de diversos àmbits de la gestoria amb interès, ja sigui pels criteris d’aplicació o per la seva actualitat. En un sol document accedireu a informes, elaborats per les Comissions del Col·legi amb la col·laboració de prestigiosos catedràtics en Dret Laboral i Econòmic-Fiscal-Tributari. Trobareu, també, informació sobre normativa, consultes, notes de les administracions i reculls de premsa, entre d’altres.

 
Ref 256. >

Servei info en línia mercantil

Descripció del servei: La Comissió de Mercantil Administratiu compta amb un equip de experts assessors en la matèria per confeccionar els informes, anàlisis guies i valoracions sobre normativa, sobre els constants canvis normatius i la seva aplicació. Aquest servei us mantindrà informats facilitant-vos tota la documentació a través de les diverses línies de comunicació que els Col•legi posa al vostre abast.

 
Ref 257. >

RAN laboral, fiscal, mercantil, administrativa i comptable

Descripció del servei: Fem un recull setmanal de totes les novetats legislatives que es van publicant, les classifiquem per àmbits i les publiquem en la vostra àrea privada del web, per tal que amb una consulta ràpida i senzilla n’esteu assabentats. Trobareu informació en els àmbits de Laboral, Fiscal, Mercantil, Administrativa, Comptable...

 
Ref 258. >

Biblioteca del Col·legi

Descripció del servei: Permet accedir a un butlletí de sumaris, resums, actualitat jurídica i consells pràctics, actualitzat mensualment, per tal de mantenir informats els col·legiats, ajudant així al correcte desenvolupament de la professió.

 
Ref 259. >

Convenis col·lectius on line

Descripció del servei: Els gran número de convenis col•lectius i els constants canvis fa que sigui totalment prioritari que com a professionals sempre esteu assabentats al respecte. El Col•legi us proporciona informació de tots els convenis, totalment actualitzats i amb tot el seu contingut. Diferenciats per sectors i per ordre alfabètic Els trobareu al vostre abast en el Centre de Documentació, a la vostra part privada del web del Col•legi. Els podeu consultar en qualsevol moment que els necessiteu.

 
Ref 260. >

Resum d'alertes d'actualització de convenis

Descripció del servei: El gran nombre de convenis col•lectius fa necessari que estar informat de les modificacions que es realitzen sigui fonamental. El Col•legi us alerta puntualment dels canvis que es produeixen en cadascun d’ells.

 
Ref 261. >

Servei info en línia fiscal

Descripció del servei: Un equip de professionals especialistes en Dret Financer i Tributàri que formen part de prestigioses entitats, col•laboren com a experts assessors en la Comissió Econòmica, Financera i Tributària per confeccionar els informes, anàlisis, guies i valoracions sobre normativa tributària, sobre els constants canvis normatius i la seva aplicació. Aquest servei us mantindrà informats facilitant-vos tota la documentació a través de les diverses línies de comunicació que el Col•legi posa al vostre abast.

 
Ref 262. >

Servei info en línia laboral

Descripció del servei: La Comissió Laboral compta amb la col•laboració d’un equip de professionals, especialistes en Dret del Treball i Seguretat Social que formen part de prestigioses entitats, per elaborar informes, dictàmens, anàlisis i valoracions exhaustives de nova normativa i de modificacions normatives que us facilitaran la seva interpretació i aplicació. Aquest servei us mantindrà informats, facilitant-vos tota la documentació, a través de les diverses línies de comunicació que els Col•legi posa al vostre abast.

 
 
 
Cerca el teu Gestor Administratiu
Seu Central

Plaça Urquinaona, 6. 6a planta.
08010 Barcelona
Tel.: 93 317 06 86.

Delegació GIRONA

C/ Santa Eugènia 11, 1r B
17005 Girona.
Tel.: 972 22 37 01

Delegació LLEIDA

C/ Alcalde Areny 6, 1r
25002 Lleida.
Tel.: 973 28 81 37

Patrocinadors
  • Banc Sabadell
  • Egarsat Prevención
Col·laboradors
  • Mutualidad de Gestores Administrativos
  • Ferrer & Ojeda
  • amec
Som membres de
  • ACCID
  • Fundación Empresa & Clima
  • Consejo General de Colegios de Gestores Administrativos de España
  • Intercol·legial
  • Gremi del Motor
Solidaris amb
  • Creu Roja
  • Fundación Once
Protectors de
  • Fundació Romea per a les Arts Escèniques
  • Òmnium Cultural

Recomanacions per a l'us correcte del site, Firefox 7+, Internet Explorer 7+, Chrome, Adobe Reader X.

En aquest web utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, en compliment del Reial Decret Llei 13/2012. Al continuar amb la navegació, entenem que s'accepta la nostra política de cookies.

ACCEPTAR Més informació