L’ECONOMIA I L’EMPRESAPROFESSIONALS DEL DRET, L’ECONOMIA I L’EMPRESA
banner 1 banner 2 banner 3 banner 4 banner 5
sóc a > notícies actualitat
 
foto noticia

Pòlissa de gestió 2014: Informació per a col·legiats exercents

10-02-2014

Atesa l’actual situació econòmica, aquesta corporació considera adient actualitzar les dades necessàries per establir la quota de pòlissa de gestió, i així adaptar-la a l’activitat real de cadascun dels col·legiats i els seus despatxos.

És per això que, amb la finalitat d’iniciar el procediment establert al Reglament sobre l’aplicació de la quota de pòlissa de gestió i classificar els grups per a l’assignació de la quota de pòlissa de gestió de l’exercici 2014, us sol·licitem que abans del proper 7 de març de 2014, i d’acord amb el que disposa el capítol tercer del Reglament, ens envieu emplenada la declaració que consta al peu d’aquesta pàgina, acompanyada de la documentació que seguidament us detallem, mitjançant fax al número 93 301 37 87, a l’atenció del Servei d’Administració, o al correu electrònic ljardi@gestors.cat.

▪Declaració de la mitjana d’empleats de l’any anterior, separant els empleats acollits al Règim General de la Seguretat Social dels que ho estan al Règim Especial de Treballadors Autònoms. A aquesta declaració, s’hi ha d’adjuntar la fotocòpia dels models TC2 i de les butlletes d’autònoms dels mesos d’octubre, novembre i desembre de l’any anterior.

▪Als efectes del que disposa l’apartat IV del capítol tercer del Reglament, el gestor administratiu que exerceixi la professió com a persona física i solament disposi d’un número de compte de cotització a la Seguretat Social pel conjunt de tots els seus empleats, haurà d’aportar un certificat o document equivalent de cada Col·legi Professional que acrediti la seva col·legiació com a professional en exercici, tant de l’any anterior com l’any en curs o rebut que justifiqui l’abonament de les últimes tres quotes de col·legiació i declaració conforme es troba col·legiat com a professional en exercici en el corresponent col·legi.

▪Si la professió de Gestors Administratiu es desenvolupa mitjançant una forma associativa de les previstes en l’article 25 dels Estatuts, i aquesta associació només disposa d’un número de compte de cotització a la seguretat social pel conjunt de tots els empleats, s’haurà d’adjuntar un certificat o document equivalent de cada Col·legi Professional que acrediti que els associats es troben col·legiats en exercici tant l’any anterior com l’any en curs o còpia de l’IAE.

Us recordem que és necessari i obligatori facilitar les dades sol•licitades per tal de realitzar correctament l’aplicació de la quota de la pòlissa de gestió i l’assignació del grup. En cas de no transmetre les dades la Comissió de Pòlissa de Gestió determinarà l’assignació del grup amb les dades que consten als registres del Col·legi.

Descarregar documentació:

 
 
Cerca el teu Gestor Administratiu
Seu Central

Plaça Urquinaona, 6. 6a planta.
08010 Barcelona
Tel.: 93 317 06 86.

Delegació GIRONA

C/ Santa Eugènia 11, 1r B
17005 Girona.
Tel.: 972 22 37 01

Delegació LLEIDA

Avinguda Joana Raspall 6, 1r
25002 Lleida.
Tel.: 973 28 81 37

Patrocinadors
  • Banc Sabadell
  • Egarsat Prevención
  • Mutualidad de Gestores Administrativos
  • Ferrer & Ojeda
  • Mútua General de Catalunya
Som membres de
  • ACCID
  • Fundación Empresa & Clima
  • Consejo General de Colegios de Gestores Administrativos de España
  • Intercol·legial
  • Gremi del Motor
  • Barcelona + Sostenible
Solidaris amb
  • Creu Roja
  • Fundación Once
 
Protectors de
  • Fundació Romea per a les Arts Escèniques
  • Òmnium Cultural
Col·laboradors
  • amec

Recomanacions per a l'us correcte del site, Firefox 7+, Internet Explorer 7+, Chrome, Adobe Reader X.

Aquest lloc web utilitza cookies, tant pròpies com de tercers, per recopilar informació estadística sobre la seva navegació i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències, generada a partir de les seves pautes de navegació.
Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Més informació aquí.

ACCEPTAR