L’ECONOMIA I L’EMPRESAPROFESSIONALS DEL DRET, L’ECONOMIA I L’EMPRESA
banner 1 banner 2 banner 3 banner 4 banner 5
sóc a > notícies actualitat
 
 

Ajuts a la implementació d'incubadores i acceleradores corporatives

30-07-2015

Al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya número 6921, de data 27 de juliol de 2015, surt publicada la RESOLUCIÓ EMO/1719/2015, de 17 de juliol, per la qual s'aproven les bases reguladores dels ajuts per a la implementació d'incubadores i acceleradores corporatives i s'obre la convocatòria per a l'any 2015.

Base 1. Objecte

L’objecte d’aquestes bases és regular l’atorgament dels ajuts a la implementació d'incubadores i acceleradores corporatives.

L’objectiu d’aquest ajuts és incentivar a les empreses mitjanes i grans de Catalunya perquè defineixin estratègies de diferenciació ja sigui a través de la diversificació de la seva activitat o bé complementant el seu negoci bàsic mitjançant la incubació o acceleració de projectes d’emprenedoria.

Base 2. Beneficiaris i requisits

2.1. Podran ser beneficiàries d’aquests ajuts les empreses mitjanes i grans amb establiment operatiu a Catalunya en alguna de les formes jurídiques següents: societat de responsabilitat limitada, societat anònima, societat laboral i societat cooperativa.

Article 5. Termini, forma i lloc de presentació de sol•licituds

5.1. El termini de presentació de sol•licituds per obtenir els ajuts per a la implementació d'acceleradores i incubadores corporatives és el següent: des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC, és a dir, des del dia 28 de juliol de 2015 fins el 30 d'octubre de 2015.

5.2. Les sol•licituds han d’anar adreçades al/la conseller/a delegat/a d’ACCIÓ i s’han de formalitzar en l’imprès normalitzat que es podrà obtenir a la pàgina web d’ACCIÓ (http://accio.gencat.cat). A l’imprès s’hi ha d’adjuntar la memòria del projecte en un document PDF, segons el model que està disponible a la pàgina web d'ACCIÓ (http://www.accio.gencat.cat).

Un cop formalitzat l’imprès de sol•licitud, i havent adjuntat la memòria del projecte en format PDF, s’enviarà telemàticament a ACCIÓ. Per altra banda, cal registrar l’imprès de sol•licitud en paper i signat, sense el document PDF, en els terminis que anualment estableixin les convocatòries corresponents i juntament amb la documentació que preveu el següent apartat 5.3, a ACCIÓ, Passeig de Gràcia, 129, 08008 Barcelona, a qualsevol de les seves delegacions, o mitjançant els procediments que preveu l’article 25 de la Llei 26/2010, del 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya, i l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.

 
 
Cerca el teu Gestor Administratiu
Seu Central

Plaça Urquinaona, 6. 6a planta.
08010 Barcelona
Tel.: 93 317 06 86.

Delegació GIRONA

C/ Santa Eugènia 11, 1r B
17005 Girona.
Tel.: 972 22 37 01

Delegació LLEIDA

Avinguda Joana Raspall 6, 1r
25002 Lleida.
Tel.: 973 28 81 37

Patrocinadors
  • Banc Sabadell
  • Egarsat Prevención
  • Mutualidad de Gestores Administrativos
  • Ferrer & Ojeda
  • Mútua General de Catalunya
Som membres de
  • ACCID
  • Fundación Empresa & Clima
  • Consejo General de Colegios de Gestores Administrativos de España
  • Intercol·legial
  • Gremi del Motor
  • Barcelona + Sostenible
Solidaris amb
  • Creu Roja
  • Fundación Once
 
Protectors de
  • Fundació Romea per a les Arts Escèniques
  • Òmnium Cultural
Col·laboradors
  • amec

Recomanacions per a l'us correcte del site, Firefox 7+, Internet Explorer 7+, Chrome, Adobe Reader X.

Aquest lloc web utilitza cookies, tant pròpies com de tercers, per recopilar informació estadística sobre la seva navegació i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències, generada a partir de les seves pautes de navegació.
Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Més informació aquí.

ACCEPTAR