L’ECONOMIA I L’EMPRESAPROFESSIONALS DEL DRET, L’ECONOMIA I L’EMPRESA
banner 1 banner 2 banner 3 banner 4 banner 5
sóc a > notícies actualitat
 
foto noticia

Registre Empleats Autoritzats

27-03-2012

El Col·legi us ofereix la possibilitat de poder-vos auxiliar amb empleats autoritzats per a determinats tràmits i gestions, tant dins de les oficines com per a la realització de gestions en oficines públiques i privades, i que aquests empleats puguin gaudir dels avantatges i serveis dels col·legiats com ara l’expedició de certificats digitals, els descomptes en formació, les activitats culturals i altres.

La condició d’empleat autoritzat s’obté mitjançant la seva inscripció en el Registre d’empleats autoritzats del Col·legi.

Per fer la inscripció cal presentar la documentació següent:

1. Sol·licitud formalitzada d’atorgament de la condició d’empleat autoritzat, inscripció en el Registre d’empleats autoritzats i emissió de carnet d’empleat

2. Document acreditatiu de la relació laboral (fotocòpia)

• Treballador per compte aliè o familiar amb condició d’assalariat: certificat de vida laboral de l’ocupador (empresa)

• Familiar sense condició d’assalariat: justificació de la seva inclusió en el Règim especial de treballadors per compte propi o autònoms (RETA)

• Socis-col•laboradors: justificació de la seva inclusió en el Règim general o en el Règim especial de treballadors per compte propi o autònoms (RETA)

Altres documents:

• Una fotografia en format digital amb el fons de l'imatge de color blanc exclusivament en el cas de sol•licitar l'expedició del carnet acreditatiu del registre.

Per a tots aquells empleats que ja consten inscrits en el Registre, us recordem la necessitat de renovar anualment la inscripció atès el que disposa l’article 33 dels nostres Estatuts i sol•licitar, si cal, l’emissió del carnet d’empleat corresponent a l’anualitat vigent.

Per poder renovar la inscripció en el Registre d’empleats, els treballadors autoritzats han de presentar la documentació esmentada anteriorment.

Us recordem que la vigència del certificat digital està sotmesa a la renovació anual de la inscripció en el Registre d’empleats dels treballadors autoritzats per a la realització de gestions en oficines públiques i privades. En cas que no es produeixi la renovació de la inscripció, el certificat digital del treballador autoritzat serà suspès.

Així mateix, us recordem que, d’acord amb el que disposen els Estatuts del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya, és obligatòria l’exhibició del carnet d’empleat davant l’Administració i, especialment, davant els serveis centralitzats del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya.

Per a qualsevol, consulta, us podeu adreçar al servei d’Atenció al Col·legiat (tel.: 93 317 06 86, sac@gestors.cat)

Descarregar documentació:

 
 
Cerca el teu Gestor Administratiu
Seu Central

Plaça Urquinaona, 6. 6a planta.
08010 Barcelona
Tel.: 93 317 06 86.

Delegació GIRONA

C/ Santa Eugènia 11, 1r B
17005 Girona.
Tel.: 972 22 37 01

Delegació LLEIDA

Avinguda Joana Raspall 6, 1r
25002 Lleida.
Tel.: 973 28 81 37

Patrocinadors
  • Banc Sabadell
  • Egarsat Prevención
  • Mutualidad de Gestores Administrativos
  • Ferrer & Ojeda
  • Mútua General de Catalunya
Som membres de
  • ACCID
  • Fundación Empresa & Clima
  • Consejo General de Colegios de Gestores Administrativos de España
  • Intercol·legial
  • Gremi del Motor
  • Barcelona + Sostenible
Solidaris amb
  • Creu Roja
  • Fundación Once
 
Protectors de
  • Fundació Romea per a les Arts Escèniques
  • Òmnium Cultural
Col·laboradors
  • amec

Recomanacions per a l'us correcte del site, Firefox 7+, Internet Explorer 7+, Chrome, Adobe Reader X.

Aquest lloc web utilitza cookies, tant pròpies com de tercers, per recopilar informació estadística sobre la seva navegació i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències, generada a partir de les seves pautes de navegació.
Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Més informació aquí.

ACCEPTAR