TOT VA SOBRE RODES

10-06-2013

Darreres unitats dels fulletons. Demaneu ja els vostres abans no s'esgotin! Recordeu que el Col·legi els posa a la vostra disposició de forma gratuïta.

Amb la finalitat d’ajudar-vos a captar més clients, el Col·legi ha creat una nova campanya de comunicació, per donar a conèixer un dels serveis històrics de les gestories: La gestió de tota mena de tràmits relacionats amb vehicles.

Creiem que és un bon moment per guanyar nous clients davant la recent notícia sobre les vendes il·legals de vehicles al carrer i els problemes que es troben molts compradors arrossegant els deutes dels anteriors propietaris.

Tots aquests successos han generat desconfiança, que hem d’aprofitar.

Hem treballat de valent per oferir-vos tot un seguit d’eines publicitàries que estem segurs us ajudaran a captar nous clients:

Podeu promoure la campanya amb :

• PÓSTER DE GRAN IMPACTE VISUAL: Per penjar en un lloc ben visible de la gestoria, que tothom que passi per davant ho vegi i se’n assabenti que la millor opció per fer qualsevol tràmit és anar a la gestoria.

• E-MAILING PERSONALITZAT: Imatge publicitària per a enviar els vostres clients per e-mail, recordant-li la garantia que tenen al confiar els seus tràmits al seu propi gestor.

Es tracta d’un document gràfic per a que fàcilment pugueu personalitzar-lo amb el vostre nom, adreça i contacte.

• FULLETONS: A banda de deixar unitats a la pròpia gestoria, podreu dipositar-ho a les bústies dels veïns, oferir-ho a empreses, immobiliàries, venta de vehicles, gabinets d’advocats i altres negocis més propers. Seria també una molt bona opció per a que aprofiteu les pròpies bases de dades de clients per enviar-lo al seu domicili.

• POTENT FALCA DE RÀDIO: Creiem que els joves són el públic potencial al que ens dirigim i per a ells l’estalvi econòmic, la rapidesa en la gestió i la seguretat del servei són valors que el jovent té molt en compte quan fa el pas d’adquirir un vehicle.

Les falques s’emetran a tota Catalunya, als programes de més audiència per als joves, ANDA YA de 40Principales i FRICANDÓ MATINER de RAC105. Podeu escoltar-la aquí

L’ estratègia del Col·legi per tal de consolidar la nostra professió va recollint els seus fruits. Som els assessors de capçalera de la societat. Amb les continuades campanyes realitzades abans i ara amb aquesta fomenten un impacte que ens beneficia a curt i llarg termini.

Ja teniu penjat a la Plataforma de comunicació l’emailing. A partir de la propera setmana ja tindreu disponibles a les oficines del Col·legi (Seu, Serveis Centralitzats i Delegacions), els fulletons i pòsters sense cap càrrec. Si voleu us els podem fer arribar a la vostra gestoria, amb missatger (ports deguts). En aquest cas, contacteu amb rfernandez@gestors.cat.

Descarregar documentació:

• Intermega