Acord entre el Col·legi de Gestors Administratius de Catalunya i el Deganat dels Registradors de la Propietat i Mercantil de Catalunya

24-07-2013

Avui, el Col·legi de Gestors Administratius de Catalunya (COGAC) i el de Registradors de la Propietat i Mercantil de Catalunya han signat un conveni de col·laboració a la seu del COGAC.

A l’acte hi han assistit, entre d'altres, el president del COGAC, Alfonso Lluzar, i Antoni Giner, degà dels Registradors de la Propietat i Mercantil de Catalunya.

El conveni permetrà a ambues entitats portar a terme accions que facilitin als professionals els mitjans tècnics i informàtics necessaris per desenvolupar la seva tasca professional mitjançant l’ús per part dels registradors de la plataforma telemàtica Edoc, promoguda pel Col·legi de Registradors de la Propietat i Mercantils d’Espanya, i per part dels gestors de la Plataforma d’Escriptures, promoguda pel COGAC i desenvolupada per GESCO.

Ambdues plataformes permeten realitzar l'intercanvi de comunicacions electròniques necessàries per dur a terme el tràmit d'inscripció de documentació davant els diferents registres de la propietat per part dels gestors administratius quan actuen en nom de tercers, deixant constància de la transmissió i recepció de les dates, del contingut íntegre de les comunicacions i identificant al remitent i al destinatari de les mateixes.

pdf Descarregar nota de premsa