Els Col·legis Professionals s'uneixen per crear la primera borsa de treball Intercol·legial i potenciar l'ocupació a Catalunya

20-01-2014

L’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya ha creat la primera borsa de treball Intercol·legial - www.borsadetreball.cat - amb l’objectiu de potenciar l’ocupació a Catalunya.

La presentació d’aquest portal va tenir lloc el 20 de gener a la seu del Col·legi d’Advocats de Barcelona per part del president de l’Associació Intercol·legial de Col·legis professionals de Catalunya i degà de l’ICAB, Oriol Rusca; pel secretari d’Ocupació i Relacions Laborals del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, Joan Aregio; pel secretari general del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, Enric Colet; i pel Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Tarragona, tant del seu degà, Santiago Crivillé com pel secretari tècnic d’aquest Col·legi, Xavier Socias, atès que han dut a terme el projecte.

El president de I’Associació intercol·legial ha destacat que “la posada en marxa d’aquesta eina suposa un gran pas perquè els professionals d’àmbits molt diversos tenen, a partir d’avui, al seu abast més oportunitats de prosperar laboralment, ja que el web va dirigit tant per a aquells que busquen la seva primera oferta de feina com per les persones que busquen noves oportunitats”. Rusca també ha afirmat que “està previst que en els propers mesos augmenti el número d’ofertes laborals, ja que des de la Intercol·legial treballarem per aconseguir el suport de les principals institucions catalanes i que borsadetreball.cat esdevingui el portal de referència d’ocupació qualitativa a Catalunya”.

pdf Descarregar nota de premsa

• Intermega