Nova campanya del Biciregistre

21-02-2014

Una gestoria manresana ha estat la primera de tot l’Estat espanyol a registrar una bicicleta al Biciregistre. Aquest servei, que es va posar en marxa el gener passat, permet que els gestors siguin validadors en els tràmits del “Biciregistre”, un sistema informatiu estatal de registre de bicicletes.

El Col•legi s’ha involucrat en aquest projecte, que esperem que es converteixi en un dels serveis estrella de les gestories.

La bicicleta és un mitjà de transport cada vegada més habitual a la nostra societat, i per aquest motiu, creiem que és molt important que els gestors esdevinguin una part fonamental en la tramitació del seu registre, des del començament d’aquesta iniciativa.

Per aquest motiu, estem portant a terme una campanya per donar a conèixer el “Biciregistre” a la societat, i en especial a aquells que més els interessa: els usuaris de les bicicletes.

Des del Col•legi ens estem posant en contacte amb les associacions de ciclistes de Catalunya per informar-les d’aquesta iniciativa. Al peu de la notícia trobareu la circular que estem enviant així com la relació de les més de 700 associacions ordenades per població.

A més, us informem que, com ja hem fet amb altres serveis amb molts bons resultats, en breu tindreu disponibles de forma gratuïta, uns díptics informatius sobre el “Biciregistre”. A banda de deixar unitats a la pròpia gestoria, podreu dipositar-les a les bústies dels veïns, o enviar-les al domicili dels vostres clients.

Us informarem tan bon punt arribin els díptics a les oficines del Col•legi (Seu, Serveis Centralitzats i Delegacions), per tal que els passeu a recollir sense cap càrrec. Si voleu que us els fem arribar a la vostra gestoria (amb missatger a ports deguts), contacteu amb rfernandez@gestors.cat.

I recordeu, ser validador del “Biciregistre” és molt fàcil: Trobareu tota la informació per adherir-vos i beneficiar-vos d’aquest servei aquí.

Descarregar documentació: