Els gestors administratius col·laboren amb Creu Roja per lluitar contra la pobresa infantil

04-03-2014

El 4 de març, va tenir lloc el lliurament d’un taló per part del president del Col·legi de Gestors Administratius de Catalunya, Alfonso Lluzar, al president de Creu Roja Catalunya, Josep Marqués, a la seu del Col•legi de Gestors Administratius de Catalunya. L’import de la donació es destinarà al programa d’Alimentació Infantil que impulsa Creu Roja.

Avui, un 26% dels infants catalans viuen sota el llindar de pobresa, i entre les persones que reben aliments o productes de primera necessitat de la Creu Roja, gairebé el 29% són infants. “Si a Catalunya un de cada quatre infants és pobre, a la Creu Roja una de cada tres persones que rep ajut bàsic és un infant”, va apuntar Marqués.

Durant l’acte, el president de Creu Roja Catalunya va donar les gràcies al Col·legi i va destacar: “Ens és molt necessària la col·laboració de corporacions professionals que, amb les seves aportacions, ens ajuden per garantir que cap infant pateixi desnutrició, i que les famílies puguin comprar productes frescos, entre altres accions”.

Amb accions com aquesta, el col·lectiu de gestors administratius vol mostrar la seva solidaritat envers les persones que estan visquen situacions d'adversitat. Alhora, el president del Col·legi també va mostrar la voluntat del col•lectiu de gestors administratius de continuar col•laborant amb Creu Roja.

pdf Descarregar nota de premsa

• Intermega