Nova campanya del Biciregistre

02-04-2014

Molts de vosaltres ja coneixeu aquest servei. A Catalunya es va efectuar el primer registre de tot l'Estat espanyol, i continuem per bon camí. Cada cop sou més els que us hi adheriu i cada cop són més les bicicletes que es registren.

Des del Col·legi creiem molt sincerament que aquest és un dels serveis amb més futur. Les bicicletes formen part ja de la vida diària de molts ciutadans, i els estudis demostren que la tendència a l'alça en l'ús d’aquest vehicle no ha fet més que començar. Per aquest motiu, hem apostat fort per aquest servei (del qual som els únics professionals autoritzats a registrar per la Red de Ciudades por la Bicicleta). El Col·legi ha informat a un gran nombre d'associacions relacionades amb el món de la bicicleta dels avantatges del Biciregistre; aquí podreu comprovar la taula, ordenada per municipis.

Continuant en aquest sentit, hem imprès uns fulletons informatius per a la ciutadania, que posem a la vostra disposició a partir de dilluns a les oficines del Col·legi sense cap càrrec. I si voleu us els podem fer arribar a la vostra gestoria, amb missatger (ports deguts). En aquest cas, contacteu amb rfernandez@gestors.cat.

Tal com ja vam fer amb la campanya "Tot sobre rodes", aquests fulletons estan pensats per poder afegir-hi una etiqueta o un segell amb les dades de la vostra gestoria, i fer una distribució de proximitat: a botigues i bústies del barri on teniu el despatx. L'èxit de la campanya "Tot sobre rodes" avala que aquesta és una fórmula que encara funciona, i molt bé, entre els ciutadans.