Els gestors administratius celebren la festa professional a Lleida

23-05-2014

El 24 de maig tindrà lloc a Lleida la Festa Professional dels Gestors Administratius. La jornada serà presidida per Alfonso Lluzar, president del Consell General de Col·legis de Gestors Administratius de Catalunya, del Col·legi de Catalunya i del Consejo General, i Venanci Blanch, president delegat del Col·legi a Lleida.

A l’acte hi assistiran representants de diferents administracions, universitats i col·legis professionals, entre altres entitats, així com del món de l’economia, la política i la societat civil.

La festa tindrà lloc a les caves Raimat on es farà el lliurament de guardons a tots els gestors que celebren vint-i-cinc i cinquanta anys de vida corporativa.

Aquells que tot just ara comencen a fer-se un lloc en la professió també tindran el seu moment, ja que durant l’acte es lliuraran els títols de gestor administratiu expedits pel Consell de Col·legis de Gestors Administratius i el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, i es reconeixerà els nous col·legiats.

A més, es farà el lliurament de la Medalla al Mèrit a la Professió, que aquest any s’atorga a Josep Pelegrí, conseller d’Agricultura, Pesca, Ramaderia, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya, i a Josep Teixidor Casamitjana, gestor administratiu amb una llarga trajectòria i que ha col·laborat al llarg de la seva vida professional en diferents Comissions del Col·legi, a la Junta de Govern, i a la Junta de la Delegació de Girona.

pdf Descarregar nota de premsa