Torna la campanya "Tot va sobre rodes"

25-06-2014

L’any passat el Col•legi va posar en marxa la campanya de comunicació “Tot va sobre rodes", per donar a conèixer la gestió de tota mena de tràmits relacionats amb vehicles que es realitzen a les gestories.

Com ja us vam informar, la campanya, que es va iniciar a l’estiu i es va reactivar al desembre, va obtenir grans resultats. Per aquest motiu, durant aquests mesos realitzarem accions per revifar-la:

1. Reimpressió dels fulletons informatius per als vostres despatxos. A banda de deixar unitats a la mateixa gestoria, podreu dipositar-los a les bústies dels veïns, oferir-los a empreses properes o fer una campanya per als vostres clients habituals.

Teniu disponibles a les oficines del Col•legi (Seu, Serveis Centralitzats i Delegacions) els fulletons sense cap càrrec. I si voleu us els podem fer arribar a la vostra gestoria, amb missatger (ports deguts). En aquest cas, contacteu amb rfernandez@gestors.cat.

2. Del 19 de juny al 31 de juliol, s’emetran cunyes sobre la campanya a la ràdio. Les emissions es realitzaran durant el programa "Fricandó Matiner" de RAC105 i “El Món” de RAC1. Al document adjunt podeu obtenir més informació, i aqui podeu escoltar la falca.

3. A la Plataforma de comunicació, que teniu disponible a la vostra àrea privada, teniu l’emailing de la campanya preparat per al seu enviament. Només l’heu de personalitzar amb les vostres dades i un text de la vostra elecció, i estarà llest per enviar-lo als vostres clients.

A més, estem treballant en noves accions comunicatives, de les que us informarem pròximament.

La campanya “Tot va sobre rodes” es va crear per respondre al creixent augment de la venda de vehicles usats entre particulars. La figura del gestor administratiu esdevé imprescindible per garantir la legalitat del procés i permetre alhora minimitzar els riscos que es desprenen de la compravenda de vehicles, tant per al comprador com per al venedor.

Descarregar documentació:

• Intermega