Fem marca, fem professió!

01-07-2014

El Col·legi, amb la finalitat de donar més visibilitat als gestors administratius a la societat, ha endegat un seguit de campanyes de comunicació. Com podreu comprovar, realitzem moltes accions per tal que els GA es converteixin en els professionals de referència en la gestió i l’assessorament de tots els ciutadans.

Campanyes de serveis específics

Aporten coneixement dels serveis que oferiu, com ara “Tot sobre rodes”, amb un ampli desplegament a la ràdio, els diaris i d’altres suports publicitaris o el “Biciregistre”, que apropa la ciutadania a la gestoria per al registre de la seva bicicleta. També cal destacar les successives campanyes de la Renda, amb una inversió important a la ràdio, la premsa i espais online de trobada directa amb els usuaris.

Campanyes genèriques

Accions de comunicació de gran abast a la televisió, la ràdio, mitjans impresos i online. La més recent, la Campanya de Marca 2014, representa tots els vostres possibles públics en un espot de gran qualitat, que, com sempre, dóna una imatge de proximitat que revaloritza encara més el vostre treball.

Per a aquesta campanya en particular, hem desenvolupat dos elements de comunicació molt significatius i que rebreu en pocs dies juntament amb la revista de maig-juny:

• Edició i impressió de tríptics de “Serveis de les Gestories”, que podreu personalitzar i utilitzar com a material informatiu i promocional. Rebeu una mostra amb la revista i ja estan disponibles a totes les seus del Col·legi per a que recolliu les que vulgueu.

• Dos adhesius amb la nostra marca de qualitat, la GA (un per a paret i un altre per a finestra), per col·locar-los en un lloc ben visible de la gestoria.

La Imatge visual rescata el valor de la professió, gràcies a la presència del logotip en totes les comunicacions. La recent incursió de la marca en xarxes socials, aporta una major solidesa en el discurs de la GA, sempre positiu i emocional, presentant els gestors com els professionals de qualitat que aconsellen, assessoren, intervenen i donen solucions a tots els dubtes i les necessitats del ciutadà i de l'empresa.

A més, el Col·legi posa a la vostra disposició les eines necessàries per donar-vos veu, com ara la plataforma de Comunicació automàtica d’emailings, que us ajuda a aconseguir clients amb major facilitat, fent ús de les noves tecnologies.

• Intermega