Noves accions de la campanya "Tot va sobre rodes"

20-11-2014

La campanya de comunicació “Tot va sobre rodes", creada amb la finalitat de donar a conèixer els tràmits relacionats amb vehicles que es realitzen a les gestories, continua funcionant molt bé.

Durant el novembre i el desembre es portaran a terme un seguit d'accions a diferents mitjans:

1. El banner de la campanya estarà present als webs coches.net i motos.net fins al 27 de novembre. La publicitat apareixerà a les pàgines interiors del web, juntament amb els resultats de les cerques d’anuncis de particulars a les províncies de Barcelona, Girona i Lleida. Com podeu comprovar hem afinat al màxim per tal que sigui el més efectiu possible.

2. Teniu a la vostra disposició els fulletons informatius per als vostres despatxos. A banda de deixar unitats a la mateixa gestoria, podreu dipositar-los a les bústies dels veïns, oferir-los a empreses properes o fer una campanya per als vostres clients habituals. Els podeu recollir sense cap càrrec a les oficines del Col·legi (Seu, Serveis Centralitzats i Delegacions). I si voleu us els podem fer arribar a la vostra gestoria, amb missatger (ports deguts). En aquest cas, contacteu amb rfernandez@gestors.cat.

3. Estarem repartint fulletons informatius al Saló Ocasió, la fira de venda de vehicles seminous (del 28 de novembre al 8 de desembre).

4. A la Plataforma de comunicació, que teniu disponible a la vostra àrea privada, teniu l’emailing de la campanya preparat per al seu enviament. Només l’heu de personalitzar amb les vostres dades i un text de la vostra elecció, i estarà llest per enviar-lo als vostres clients.

5. Del 17 de novembre al 19 de desembre podreu sentir la nostra falca al programa "Fricandó Matiner" de RAC 105 i a Catalunya Ràdio. Als documents adjunts teniu la planificació dels programes i els dies que sortirem. Escoltar falca

La campanya “Tot va sobre rodes” és una resposta al creixent augment de la venda de vehicles usats entre particulars.

Des del Col·legi estem convençuts que el gestor administratiu esdevé imprescindible per garantir la legalitat del procés i permetre alhora minimitzar els riscos que es desprenen de la compravenda de vehicles, i per aquest motiu creiem que aquesta iniciativa és una aposta segura.

Descarregar documentació:

• Intermega