Campanya dels GA als mitjans

20-04-2012

Un any més arriba el període de presentació de les declaracions de la renda i amb ell, el Col·legi intensifica la seva aparició en els mitjans. Durant els propers mesos, el Col·legi durà a terme una campanya de publicitat per donar a conèixer l'important paper dels gestors no només en aquesta operació concreta, sinó també en l'assessorament i gestió d'empreses i particulars. Sota el lema "La gestió precisa, eficaç i puntual al seu preu just", la campanya iniciada el passat 16 d'abril, serà present a ràdio, televisió, internet i en diaris econòmics. Per poder arribar al nostre públic potencial i maximitzar els recursos s'ha optat per mitjans especialitzats i d'àmbit català.

Televisió

Del 16 d'abril al 14 de maig està prevista l'aparició diària de l'espot "Preu just" en una pausa publicitària en horari de màxima audiència del programa "8 al dia" de 8TV, presentat per Josep Cuní i amb 100.000 espectadors de mitjana.

Així mateix, del 23 d'abril al 18 de maig aquest mateix anunci serà emès a les cadenes catalanes TV3 i 3/24 a horaris de màxima audiència i en els programes estrella de la cadena, com "Els matins", "Polònia" o " Alguna pregunta més? ".

Ràdio

Durant el programa matinal "El Món a Rac 1", líder d'audiència i emblema de RAC1 amb prop de 400.000 oients, es retransmetrà a partir del 23 d'abril la falca de ràdio elaborada especialment per a la campanya de la renda d'aquest any.

Diaris

Els anuncis en premsa seran pocs però concisos i efectius: Dues publicacions en "Expansión", el diari econòmic i polític més llegit d'Espanya, els dies 25 d'abril i 1 de juny, i l'aparició en el monogràfic sobre la renda del diari generalista "La Vanguardia".

Internet

Durant els mesos de maig i juny s'iniciarà una intensa campanya de Adwords i Xarxa Display al cercador Google. A més, s'intensificarà la informació sobre totes les novetats que dugui a terme el nostre col·lectiu i les últimes informacions sobre la renda a les xarxes socials Twitter i Facebook, no només per mantenir al dia als col·legiats si no per posicionar-nos com un referent informatiu especialitzat i un enllaç amb les administracions per als ciutadans.

A més, tots els gestors administratius tindran a la seva disposició dos pòsters, un genèric sobre la professió i un altre sobre la Renda 2011, per reforçar la campanya de comunicació dins dels mateixos despatxos.

pdf Descarregar nota de premsa