L’ECONOMIA I L’EMPRESAPROFESSIONALS DEL DRET, L’ECONOMIA I L’EMPRESA
banner 1 banner 2 banner 3 banner 4 banner 5
 
Ref 02. >

Trànsit

Descripció del servei:

Servei que té l’objectiu de facilitar al professional la presentació i recollida d’expedients de vehicles a efectes de matriculacions, transferències, baixes, revisions, carnet de conduir, informes, etc. mitjançant els serveis centralitzats del col•legi, així com la resolució de les possibles incidències que es derivin de la tramitació.

 
Ref 03. >

Servei Centralitzat d’informació cadastral (PIC)

Descripció del servei:

Servei que té l’objectiu de facilitar al professional la consulta i la certificació de la informació de la base de dades del Cadastre.

 
Ref 04. >

Servei centralitzat de declaracions cadastrals

Descripció del servei: Servei que té l’objectiu de facilitar al professional la presentació i revisió de les declaracions d’alteracions cadastrals.

 
Ref 05. >

Servei d’assignació d’oficina única de l’OTG

Descripció del servei: Servei que té l’objectiu de facilitar al professional l’assignació d’una oficina única per a la realització dels tràmits en matèria laboral.

 
Ref 07. >

Servei d’obtenció de certificats de naixement, defunció i matrimoni del Registre Civil de Barcelona

Descripció del servei: Servei que té l'objectiu de facilitar al professional l'accés a certificats de naixement, defunció i matrimoni del Registre Civil, a través de la secretaria.

 
Ref 08. >

Servei de presentació de comptes anuals de les fundacions per via telemàtica

Descripció del servei: Servei que té l’objectiu de facilitar al professional la presentació dels comptes anuals de les fundacions per via telemàtica davant el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

 
Ref 10. >

Servei d’obtenció de notes simples informatives a través de fax del Registre de la Propietat de Barcelona

Descripció del servei: Servei que té l’objectiu de facilitar al professional l’accés a notes simples informatives a través de fax del Registre de la Propietat de Barcelona.

 
Ref 145. >

Gestió telemàtica de l’Impost Especial sobre Determinats Mitjans de Transport de l’AEAT (Mod. 06)

Descripció del servei: Servei que té l’objectiu de facilitar al professional la presentació i tramitació telemàtica de les declaracions 06 corresponents a l’Impost especial sobre determinats mitjans de transport per a la no subjecció o exempció de forma ràpida i sense desplaçaments, mitjançant el servei de suport dels serveis centralitzats.

 
Ref 226. >

Consultoria de control de tràmits telemàtics

Descripció del servei: Servei creat per ajudar a les Gestories a obtenir la verificació de qualitat en els processos telemàtics i el més important, garantir la continuïtat d'encàrrec de gestió per part de la Direcció General de Trànsit.

 
Ref 361. >

Nacionalitats

Descripció del servei:

El Col·legi de Gestors facilita als seus col·legiats un servei exclusiu per a la tramitació d’expedients de Nacionalitat de residència i que millora l’agilitat i rapidesa en la realització dels tràmits en els despatxos.

 
Ref 366. >

Impressió duplicats distintius ambientals des de les gestories

Descripció del servei:

Servei que té l’objectiu de facilitar la impressió dels duplicats dels distintius mediambientals des de les gestories.

 
Ref 368. >

Presentació telemàtica ROMA

Descripció del servei:

Aquest servei facilita al gestor,  a través dels Serveis Centralitzats del Col·legi, la presentació dels expedients al Registre Oficial de Maquinaria Agrícola,  complint amb els requisits de la tramitació telemàtica del web de la Generalitat.

 
Ref 370. >

Impressió de permisos internacionals de conducció

Descripció del servei:

Aquest servei facilita al gestor la impressió dels permisos internacionals de conducció,  gràcies a l’acord de col·laboració amb el Consejo General de Gestores Administrativos i l’estreta relació que el Col·legi manté amb la DGT.

 
 
 
Cerca el teu Gestor Administratiu
Seu Central

Plaça Urquinaona, 6. 6a planta.
08010 Barcelona
Tel.: 93 317 06 86.

Delegació GIRONA

C/ Santa Eugènia 11, 1r B
17005 Girona.
Tel.: 972 22 37 01

Delegació LLEIDA

Avinguda Joana Raspall 6, 1r
25002 Lleida.
Tel.: 973 28 81 37

Patrocinadors
  • Banc Sabadell
  • Egarsat Prevención
  • Mutualidad de Gestores Administrativos
  • Ferrer & Ojeda
  • Mútua General de Catalunya
Som membres de
  • ACCID
  • Fundación Empresa & Clima
  • Consejo General de Colegios de Gestores Administrativos de España
  • Intercol·legial
  • Gremi del Motor
  • Barcelona + Sostenible
Solidaris amb
  • Creu Roja
  • Fundación Once
 
Protectors de
  • Fundació Romea per a les Arts Escèniques
  • Òmnium Cultural
Col·laboradors
  • amec

Recomanacions per a l'us correcte del site, Firefox 7+, Internet Explorer 7+, Chrome, Adobe Reader X.

Aquest lloc web utilitza cookies, tant pròpies com de tercers, per recopilar informació estadística sobre la seva navegació i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències, generada a partir de les seves pautes de navegació.
Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Més informació aquí.

ACCEPTAR