Un any més, el Col·legi de Gestors Administratius va estar present al Fòrum d’Ocupació i Postgraus organitzat per la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona.
El dia 15 de febrer vam estar presents al nostre estand per assessorar a totes aquelles persones interessades en la professió de Gestor Administratiu.
L'objectiu del Fòrum és facilitar als estudiants la inserció laboral, el contacte directe amb despatxos, empreses i institucions públiques i del tercer sector, i també donar eines per cercar feina, preparar el currículum i l’entrevista de treball.
Des del Col·legi, vam donar a conèixer als futurs advocats la professió de Gestor Administratiu i els vam ajudar a descobrir les possibilitats que els ofereix distingir-se com a GA.