Aquest lloc web utilitza cookies, tant pròpies com de tercers, per recopilar informació estadística sobre la seva navegació i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències, generada a partir de les seves pautes de navegació.


Preferències de privacitat

Preferències de privacitat

Quan visiteu qualsevol lloc web, pot emmagatzemar o recuperar informació a través del vostre navegador, normalment en forma de cookies. Com que respectem el vostre dret a la privadesa, podeu optar per no permetre la recopilació de dades de certs tipus de serveis. Tot i això, no permetre aquests serveis pot afectar la vostra experiència.

  • REQUERIT
  • Content Delivery Network
    Els continguts estan allotjats en servidors de la EU
    REQUERIT
  • Google Analytics (Advertisement Delivery Network)
    La pàgina web utilitza Google Analiltycs,S'usa per registrar la data, la primera i l'última vegada que l'usuari va visitar el web. S'utilitza per fer recompte de quantes vegades visita el lloc un usuari únic.

Renovació carnet empleats: Ampliació termini de presentació

Per a tots aquells empleats que consteu inscrits en el Registre d’empleats autoritzats del Col•legi, us recordem la necessitat de renovar anualment la inscripció atès el que disposa l’article 33 dels nostres Estatuts i sol•licitar, si cal, l’emissió del carnet d’empleat corresponent a l’anualitat vigent. El termini de renovació per a l’any 2016 s'acaba el proper 26 de febrer. En tot cas, els carnets emesos per a l’any 2015 seran vàlids només fins al 26 de febrer de 2016.

Per poder renovar la inscripció en el Registre d’empleats, els treballadors autoritzats han de presentar la documentació següent:

1. Sol•licitud formalitzada d’atorgament de la condició d’empleat autoritzat, per tal que el col•legi procedeixi a la inscripció en el Registre d’empleats autoritzats i emissió de carnet d’empleat (adjunta al peu de la notícia).

2. Document acreditatiu de la relació laboral (fotocòpia)

- Treballador per compte aliè o familiar amb condició d’assalariat: Certificat de vida laboral de l’ocupador (empresa)

- Familiar sense condició d’assalariat: justificació de la seva inclusió en el Règim especial de treballadors per compte propi o autònoms (RETA)

- Socis-col•laboradors: justificació de la seva inclusió en el Règim general o en el Règim especial de treballadors per compte propi o autònoms (RETA)

3. Altres documents

- 1 fotografia en format digital amb el fons de la imatge de color blanc. (només en el cas de sol•licitar l’expedició del carnet acreditatiu del registre).

- Fotocopia del DNI

4. Document d’autorització de retirada de carnet d’empleats, en cas que es vulgui autoritzar la seva recollida al Col•legi per part d'un tercer (adjunt al peu de la notícia).

Us recordem que la vigència del certificat digital està sotmesa a la renovació anual de la inscripció en el Registre d’empleats dels treballadors autoritzats per a la realització de gestions en oficines públiques i privades. En cas que no es produeixi la renovació de la inscripció, el certificat digital del treballador autoritzat serà suspès el 29 de febrer de 2016.

Així mateix, us recordem que, d’acord amb el que disposen els Estatuts del Col•legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya, és obligatòria l’exhibició del carnet d’empleat davant l’Administració i, especialment, davant els serveis centralitzats del Col•legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya.

Per a qualsevol consulta, us podeu adreçar al servei d’Atenció al Col•legiat (tel.: 93 317 06 86, sac@gestors.cat)


Documentació